VAGHEGGI NEW LIME VITAMIN C FLUID 50ml

VAGHEGGI NEW LIME VITAMIN C FLUID 50ml

SEE ALSO:
360.00
opak
The loyalty program is only available for logged in customers.
Reviews
Shipping within 48 hours
Shipping price The Lack Of
The Availability Of TAK
The Weight Of The 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: +48 695 140 214

Leave your phone

VAGHEGGI NEW LIME VITAMIN C FLUID 50ml

Aqua/Water/Eau, Hydrogenated Polyisobutene, Glycerin, Canola Oil/Huile De Colza, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrogenated Vegetable Glycerides Citrate, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Citrus Aurantifolia Fruit Extract, Citrus Aurantium Peel Oil, Biosaccharide Gum-1, Tetramethyl Acetyloctahydronaphthalenes, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract, Acrylamide/Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Hydroxyacetophenone, Tocopheryl Acetate, Zea Mays (Corn) Oil, Isohexadecane, Parfum (Fragrance), Hydroxypropyl Guar, Polysorbate 80, O-Cymen-5-Ol, Sodium Phytate, Propanediol, Lactic Acid, Hexyl Cinnamal, Sorbitan Oleate, Linalool, Limonene, Linalyl Acetate, Geraniol

Vagheggi rewolucjonizuje tradycję kosmetyków naturalnych, wykorzystując najnowocześniejsze technologie laboratoryjne i analizy. Produkty te są wyjątkowe, oparte na precyzyjnej selekcji surowców ze względu na ich pochodzenie geograficzne, zawartość składników aktywnych, sezonowość i metodę zbioru. Proces ten obejmuje staranne badania, selekcję i przetwarzanie, co sprawia, że ​​kosmetyki

Vagheggi są niestandardowe i indywidualnie dopasowane do potrzeb skóry, wykorzystując synergiczne działanie ich aktywnych składników.

Vagheggi od początku swojej działalności, już w 1975 roku, postawiło na zielone podejście, wykorzystując elementy i właściwości pochodzące z natury do badań i opracowania produktów do pielęgnacji twarzy i ciała. Wykorzystuje ponad 300 surowców, w tym ekstrakty roślinne, olejki eteryczne, oraz cząsteczki z kwiatów, roślin, alg i minerałów.

There is currently no comments or ratings for this product.
  • Rate

The Whole Thing
The Functionality Of The
Price
The Signature Of The
Opinion Of The