VAGHEGGI NEW EMOZIONI PLUS CLEANSING CREAM 200ml

VAGHEGGI NEW EMOZIONI PLUS CLEANSING CREAM 200ml

220.00 -10% 198.00
By the end of the promotion left :
Lowest price in the last 30 days:
220
opak
The loyalty program is only available for logged in customers.
Reviews
Shipping within 48 hours
Shipping price The Lack Of
The Availability Of TAK
The Weight Of The 0.15 kg

Zamówienie telefoniczne: +48 695 140 214

Leave your phone

VAGHEGGI NEW EMOZIONI PLUS CLEANSING CREAM 200ml

Aqua/Water/Eau, Propanediol, Canola Oil/Huile De Colza, Coco-Caprylate/Caprate, Decyl Oleate, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Glycerin, Vaccinium Myrtillus Fruit Juice, Curcuma Longa (Turmeric) Root Extract, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Cetyl Alcohol, Panthenol, Hydroxyacetophenone, Tocopheryl Acetate, Allantoin, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Xanthan Gum, Hexamethylindanopyran, P-Anisic Acid, Potassium Cetyl Phosphate, Sodium Phytate, Methyl Ionones, Methyldihydrojasmonate, Alpha-Isomethyl Ionone, Isopropyl Myristate, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate

Vagheggi rewolucjonizuje tradycję kosmetyków naturalnych, wykorzystując najnowocześniejsze technologie laboratoryjne i analizy. Produkty te są wyjątkowe, oparte na precyzyjnej selekcji surowców ze względu na ich pochodzenie geograficzne, zawartość składników aktywnych, sezonowość i metodę zbioru. Proces ten obejmuje staranne badania, selekcję i przetwarzanie, co sprawia, że ​​kosmetyki

Vagheggi są niestandardowe i indywidualnie dopasowane do potrzeb skóry, wykorzystując synergiczne działanie ich aktywnych składników.

Vagheggi od początku swojej działalności, już w 1975 roku, postawiło na zielone podejście, wykorzystując elementy i właściwości pochodzące z natury do badań i opracowania produktów do pielęgnacji twarzy i ciała. Wykorzystuje ponad 300 surowców, w tym ekstrakty roślinne, olejki eteryczne, oraz cząsteczki z kwiatów, roślin, alg i minerałów.

There is currently no comments or ratings for this product.
  • Rate

The Whole Thing
The Functionality Of The
Price
The Signature Of The
Opinion Of The